Elke opgenomen patiënt (en eventuele naaste die blijft slapen) kan een maaltijdkeuze maken via de Patiënt App. De patiënt kan op deze app inloggen en zelf zijn menu samenstellen. De app is ook buiten het ziekenhuis beschikbaar, zodat een familielid of naaste het menu kan kiezen wanneer de patiënt dit niet zelf kan.
Tijdens je verblijf in het ziekenhuis voorzien wij drie hoofdmaaltijden: een ontbijt, een warme maaltijd en een broodmaaltijd.
Ontbijt en avondmaal
’s Morgens en ’s avonds krijg je een broodmaaltijd die standaard bestaat uit drie sneden brood, margarine, zoet en hartig beleg en een warme drank.
In de Patiënt App kan je kiezen uit verschillende soorten brood, zoet en hartig beleg en een warme drank. Je kan ook de porties aanpassen.
Op zon- en feestdagen worden sandwiches of krentenbrood aangeboden.
Lunch
’s Middags voorziet de keuken een warme maaltijd. Die bestaat uit soep, een hoofdgerecht en dessert.
In de Patiënt App kan de warme maaltijd aangevuld worden met soep of bouillon en een dessert naar keuze.
Je kan elke dag kiezen uit verschillende soorten vlees of vis, groenten en aardappelbereidingen, waarbij je ook de porties kan aanpassen.
Op maandag kan je naast het klassieke menu ook kiezen voor een pastagerecht.
Belangrijk aandachtspunt
Geef het aan als je een voedingsintolerantie of allergie hebt. Je kan dit bij je opname melden aan een verpleegkundige.
Klik hier om zelf je menu te kiezen.
Via bovenstaande website kan je inloggen met geboortedatum en patiëntennummer. Dat vind je op je polsbandje tijdens je ziekenhuisopname.
Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.